سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 86 اسفند 23 , ساعت 10:31 صبح

بنام خدا


بیاد مهدی (عج)

سلام به همه مکتبی ها.
قرار بود دیگه در سال 86 مطلب جدیدی ننویسیم ولی در ابتدای سخن ماهنامه طوبی مطلبی خوندم که حیفم اومد اینجا نگم.
راستی نمردیم و یکی از نوشته هامون به عنوان بهترین نوشته در پارسی بلاگ انتخاب شد. دست بروبچ ماهنامه درد نکنه که بعد از چند سال بالاخره یه مطلب توپ نوشتند.
و اما ابتدای سخن ماهنامه طوبی شماره 7 (اسفند 86):

ابتدای سخن

سلام ، سلام به طوبی ، سلام به درخت سبزی که ریشه اش در بهشت اوست و شاخه های آن در دلهای پیروانش. شما هم می شنوید ، صدای پای بهار را میگویم. زمستانی را با ما بودید و گرمی لحظه هایتان امید دیدار بهار را به ما می آموخت و همین سرمایه کار ما بود. خیال نکنید بهار 87 را می گویم. نه ، انتخاب شماانتظار بهار انسانهاست چرا که شنیده ام در خلوت های عارفانه تان و با دانه های تسبیح اشکتان زمزمه می کنید. کجاست آن بهار انسان ها و خرمی دلها؟ واین انتخاب است که مایه ارزش گذاری است و انتظار بهار با عمل صالح در همه شئون زندگی نمره قبولی دارد و خوشا به حال آنهایی که زمینه ساز آمدن بهار هستند.
از باغبان لاله ها گرفته تا شما که دلتان را به طوبای محبت ایرانی گره زده اید ، انتخابی دوباره در راه است و امتحانی دوباره و....... و ارزش هر کداممان از انتخابی که می کنیم مشخص خواهد شد.حواسمان جمع باشد ، گوش دلمان باز باشد تا راه و راهیانی را انتخاب کنیم که متخصص باشند در ساختن جامعه ای «مهدی پسند» و اگر میسر نیست متعهدانی باشند که به آمدن بهار معتقد باشند.

می دانم ، سردی زمستان را چشیده ام و اشک آن طفل معصوم را که از سوز سرما یخ زده بود را دیده ام. برای همین باید انتخاب کرد ، راه را باید انتخاب کرد.  اگر از ترس زمستان به گوشه ای بخزیم ، بهار که بیاید خجالت خواهیم کشید که به استقبالش نرفته ایم. و بدانیم اگر به حرف زمستان پرستان خیال باف گوش داده و بیراهه برویم بهار که بیاید سرافکنده ایم ، باید ایستاد و جنگید.

لاله هایی که رفتند کاری حسینی کردند و ما که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم و زینب ، رساندن پیام سرخ را انتخاب کرد ، نه اسیری و ذلت و بیعت با ظم و گوشه نشینی و عارف بازی.

و انتخاب شایسته هر کدام ما رساندن پیام سرخ لاله ها به بهار است که ما آماده ایم ، بیا.......

 انتخاب شما ، انتظار بهار

همانطور که قبلاً‏هم گفته شد آخرین جلسه بروبچ مکتب خونه در سال 86 فردا از ساعت 7 بعدازظهر در سالن اجتماعات مکتب خونه حضرت ولیعصر (ع) برگزار میباشد. ضمناً طبق گفته دوستان تبلیغات قرار است نمایشگاه کوچکی با موضوع جنگ و دفاع مقدس در محل نمایشگاه های مکتب خونه حضرت ولیعصر (ع) برگزار شود.

خداحافظ تا سال 87



لیست کل یادداشت های این وبلاگ